
2. Sprzedaż przez zaufanie
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności zdobywania zaufania klientów i budowania długotrwałych relacji, by w przyszłości gromadzić wokół siebie lojalnych klientów. Podczas szkolenia uczestnicy poznają wartości ważne w procesie budowania relacji z klientami.
Program:
1. Budowanie fundamentu wiarygodności.
2. Postrzeganie porażek przez pryzmat informacji zwrotnej.
3. Planowanie sprzedaży.
4. Budowanie współpracującego zespołu.
5. Zasada Pareto.
6. Piramida sprzedaży przez zaufanie.
< powrót

ARTETERAPIA - Studia podyplomoweTERAPIA ZAJĘCIOWA - Studia podyplomoweCOACHING w zdrowiu i terapii - studia podyplomoweARTETERAPIA - Kurs 120 godzinPLENER MALARSKI - wakacje inne niż zwykleVEDIC ART - warsztat malarskiWARSZTATY WAKACYJNE - Rysunek i malarstwoSYLWOTERAPIA i TERAPIA LASEM - kurs i warsztaty wakacyjneIKONOPISANIE - wczasy i kursWCZASY Z ARTETERAPIĄARTETERAPIA w pracy z młodzieżą i dorosłymi - Kurs 40 godzinCHOREOTERAPIA I TANIEC TERAPEUTYCZNY - Kurs 40 godzinTEATR W EDUKACJI, PROFILAKTYCE I TERAPII - Kurs 40 godzinProgram 60+AKADEMIA MENEDŻERA - Kurs 100 godzinAKADEMIA COACHINGU - Kurs 100 godzinAKADEMIA TRENERA - Kurs 100 godzinPRAKTYK NLP - Kurs 60 godzinMASTER NLP - Kurs 60 godzinTRENER NLP - Kurs 100 godzin---SZKOLENIA BIZNESOWEMODUŁ I - Budowanie relacji z klientem i pracownikamiMODUŁ II - Tajemnice skutecznej sprzedażyMODUŁ III - Rozwój zawodowy pracownikówMODUŁ IV - Rozwój firmy, urzędu, organizacjiMODUŁ V - Nie tylko dla liderówMODUŁ VI - Zanim zostaniesz pracownikiemSZKOLENIA PEDAGOGICZNEMODUŁ I - Dziecko zdolne w placówce edukacyjnej MODUŁ II - Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymiMODUŁ III - Doskonalenie warsztatu pracyMODUŁ IV - Rozwój zawodowyMODUŁ V - Budowanie relacji z rodzicami i uczniamiMODUŁ VI - Rozwój osobistyKONFERANSJERDLA DZIECI: URODZINY, FESTYNY, OPIEKA
