2. Czym tak naprawdę jest ADHD i jak skutecznie pracować z dzieckiem z zaburzeniami tego typu
Celem warsztatu jest poznanie specyfiki zaburzeń wynikających z ADHD. Uczestnicy zdobędą wiedzę teoretyczną wraz z najnowszymi teoriami na temat zachowań dziecka. Poznają sposoby codziennej pracy w zakresie porządkowania dnia, zasad czytelnej i zrozumiałej komunikacji interpersonalnej. Dowiedzą się czym są Indywidualne Wzorce Myślenia dzięki którym można odróżnić zaburzenia ADHD od specyficznej formy funkcjonowania wynikającej z wzorca. Poznają wybrane metody aktywizujące ułatwiające naukę dzieciom z zaburzeniami ADHD oraz różnymi wzorcami myślenia.
Program:
1. Czym jest ADHD w świetle definicji.
2. Z czego wynikają problemy w funkcjonowaniu dziecka z ADHD.
3. Metody wychowawcze i farmakologia.
4. Czego można wymagać od dziecka, czego nie należy oczekiwać.
< powrót
KONFERENCJA ARTETERAPIA w GłogowieSTUDIA PODYPLOMOWEArteterapia - studia podyplomoweCoaching w zdrowiu i terapii - studia podyplomoweKURSY SZKOLENIA WARSZTATY PLENERY WCZASYArteterapia - kurs 160 godzinUmiejętności trenerskie i coachingowe dla terapeutówPlener malarski - wakacje inne niż zwykleVedic Art - warsztaty malarskiePlener ARTeTerapeutyczny z Wiesławem Karolakiem Rysunek i malarstwo - warsztaty wakacyjneSylwoterapia i terapia lasem - kurs i warsztaty wakacyjneIkonopisanie - wczasy i kursWczasy z arteterapiąMakrama wakacyjnie - kurs 40 godzArteterapia w pracy z młodzieżą i dorosłymi - kurs 40 godzinChoreoterapia i taniec terapeutyczny - kurs 80 godzinTeatr w edukacji, proilaktyce i terapii - kurs 40 godzinMuzyka z elementami muzykoterapii - szkolenie 20 godzinProgram 60+Akademia Menedżera - kurs 100 godzinAkademia Trenera - kurs 100 godzinAkademia Coacha - kurs 100 godzin---SZKOLENIA BIZNESOWEMODUŁ I - Budowanie relacji z klientem i pracownikamiMODUŁ II - Tajemnice skutecznej sprzedażyMODUŁ III - Rozwój zawodowy pracownikówMODUŁ IV - Rozwój firmy, urzędu, organizacjiMODUŁ V - Nie tylko dla liderówMODUŁ VI - Zanim zostaniesz pracownikiemSZKOLENIA PEDAGOGICZNEMODUŁ I - Dziecko zdolne w placówce edukacyjnej MODUŁ II - Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymiMODUŁ III - Doskonalenie warsztatu pracyMODUŁ IV - Rozwój zawodowyMODUŁ V - Budowanie relacji z rodzicami i uczniamiMODUŁ VI - Rozwój osobistyKONFERANSJERDLA DZIECI: urodziny, festyny, opieka