
3. Komunikacja interpersonalna w biznesie
Celem szkolenia jest poznanie podstawowych zasad komunikacji interpersonalnej, znaczenia mowy ciała w procesie nawiązania dobrych relacji oraz zdobycie umiejętności językowych pomagających w budowaniu zaufania i reklamie produktu, usługi, firmy. Dzięki temu uczestnicy zdobędą umiejętność prawidłowego nawiązania kontaktu werbalnego i niewerbalnego, kontrolowania negatywnych przekazów i stosowania skutecznych zasad lingwistycznych w celu budowania lepszych relacji z klientem.
Program:
1. Komunikacja interpersonalna jako pętla – rola nadawcy i odbiorcy.
2. Komunikacja werbalna i mowa ciała – rola lingwistyki w procesie komunikacji, znaczenie gestów,
mimiki i innych elementów mowy ciała i ich oddziaływanie na podświadomość rozmówcy.
3. Budowanie relacji - dopasowanie i prowadzenie.
4. Narzędzia skutecznej komunikacji – parafraza, aktywne słuchanie, potwierdzanie rzeczywistości.
5. Lingwistyka - budowanie skutecznych komunikatów.
6. Potwierdzanie rzeczywistości klienta.
7. Jak przyznać klientowi rację, nawet gdy jej nie ma – ćwiczenia praktyczne.
< powrót

KONFERENCJA ARTETERAPIA w GłogowieSTUDIA PODYPLOMOWEArteterapia - studia podyplomoweCoaching w zdrowiu i terapii - studia podyplomoweKURSY SZKOLENIA WARSZTATY PLENERY WCZASYArteterapia - kurs 160 godzinUmiejętności trenerskie i coachingowe dla terapeutówPlener malarski - wakacje inne niż zwykleVedic Art - warsztaty malarskiePlener ARTeTerapeutyczny z Wiesławem Karolakiem Rysunek i malarstwo - warsztaty wakacyjneSylwoterapia i terapia lasem - kurs i warsztaty wakacyjneIkonopisanie - wczasy i kursWczasy z arteterapiąMakrama wakacyjnie - kurs 40 godzArteterapia w pracy z młodzieżą i dorosłymi - kurs 40 godzinChoreoterapia i taniec terapeutyczny - kurs 80 godzinTeatr w edukacji, proilaktyce i terapii - kurs 40 godzinMuzyka z elementami muzykoterapii - szkolenie 20 godzinProgram 60+Akademia Menedżera - kurs 100 godzinAkademia Trenera - kurs 100 godzinAkademia Coacha - kurs 100 godzin---SZKOLENIA BIZNESOWEMODUŁ I - Budowanie relacji z klientem i pracownikamiMODUŁ II - Tajemnice skutecznej sprzedażyMODUŁ III - Rozwój zawodowy pracownikówMODUŁ IV - Rozwój firmy, urzędu, organizacjiMODUŁ V - Nie tylko dla liderówMODUŁ VI - Zanim zostaniesz pracownikiemSZKOLENIA PEDAGOGICZNEMODUŁ I - Dziecko zdolne w placówce edukacyjnej MODUŁ II - Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymiMODUŁ III - Doskonalenie warsztatu pracyMODUŁ IV - Rozwój zawodowyMODUŁ V - Budowanie relacji z rodzicami i uczniamiMODUŁ VI - Rozwój osobistyKONFERANSJERDLA DZIECI: urodziny, festyny, opieka
