4. Tajemnice neuromarketingu czyli jak dotrzeć do klienta
Celem szkolenia jest poznanie sposobu myślenia i działania klienta oraz czynników decydujących o dokonaniu zakupu. Uczestnicy poznają również sposoby pokonywania oporu klienta, budzenia odpowiedniego stanu emocjonalnego oraz społeczne zasady wywierania wpływu. Będą również okazję do praktycznego konstruowania skutecznych ofert.Program:
1. Mózg gadzi, układ limbiczny i kora nowa – 3 części mózgu decydujące o zakupie.
2. Rola emocji w podejmowaniu decyzji o zakupie produktu lub usługi.
3. Czynniki oporu i motywacja – jak rozwiać opór klienta i zmotywować go do zakupu.
4. Struktura przekazu marketingowego wg Arystotelesa – exordium, narratium, konfirmatium, peroratium.
5. Jak sprawić by Twoje teksty zarabiały – znaczenie nagłówka.
6. Zasady wywierania wpływu społecznego – 5 zasad neuropsychologii.
7. Skuteczne techniki w tekstach sprzedażowych – submodalności i metaprogramy.
8. Rozmowa handlowa – znaczenie neuronów lustrzanych i przygotowanie do rozmowy.
< powrót
KONFERENCJA ARTETERAPIA w GłogowieSTUDIA PODYPLOMOWEArteterapia - studia podyplomoweTerapia Zajęciowa - studia podyplomoweCoaching w zdrowiu i terapii - studia podyplomoweKURSY SZKOLENIA WARSZTATY PLENERY WCZASYArteterapia - kurs 160 godzinUmiejętności trenerskie i coachingowe dla terapeutówPlener malarski - wakacje inne niż zwykleVedic Art - warsztaty malarskiePlener ARTeTerapeutyczny z Wiesławem Karolakiem Rysunek i malarstwo - warsztaty wakacyjneSylwoterapia i terapia lasem - kurs i warsztaty wakacyjneIkonopisanie - wczasy i kursWczasy z arteterapiąMakrama wakacyjnie - kurs 40 godzArteterapia w pracy z młodzieżą i dorosłymi - kurs 40 godzinChoreoterapia i taniec terapeutyczny - kurs 80 godzinTeatr w edukacji, proilaktyce i terapii - kurs 40 godzinMuzyka z elementami muzykoterapii - szkolenie 20 godzinProgram 60+Akademia Menedżera - kurs 100 godzinAkademia Trenera - kurs 100 godzinAkademia Coacha - kurs 100 godzin---SZKOLENIA BIZNESOWEMODUŁ I - Budowanie relacji z klientem i pracownikamiMODUŁ II - Tajemnice skutecznej sprzedażyMODUŁ III - Rozwój zawodowy pracownikówMODUŁ IV - Rozwój firmy, urzędu, organizacjiMODUŁ V - Nie tylko dla liderówMODUŁ VI - Zanim zostaniesz pracownikiemSZKOLENIA PEDAGOGICZNEMODUŁ I - Dziecko zdolne w placówce edukacyjnej MODUŁ II - Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymiMODUŁ III - Doskonalenie warsztatu pracyMODUŁ IV - Rozwój zawodowyMODUŁ V - Budowanie relacji z rodzicami i uczniamiMODUŁ VI - Rozwój osobistyKONFERANSJERDLA DZIECI: urodziny, festyny, opieka