3. Rozwiązywanie konfliktów w grupie rówieśniczej
Celem szkolenia jest poznanie przyczyn powstawania konfliktów takie jak komunikacja interpersonalna, różnice kulturowe, pełnione role społeczne, potrzeby i osobowość. Uczestnicy szkolenia w sposób praktyczny, poprzez ćwiczenia zdobędą umiejętność pracy z grupą w celu zapobiegania występowania sytuacji konfliktowych, a także pogłębiania świadomości dzieci i młodzieży na temat przyczyn powstawania konfliktów.
Program:
1. Przyczyny nieporozumień wynikające z różnic w komunikacji interpersonalnej.
2. Pozostałe przyczyny powstawania konfliktów.
3. Rodzaje konfliktów.
4. Fazy konfliktów.
5. Wybrane techniki rozwiązywania konfliktów.
6. Style reakcji na sytuacje konfliktową.
7. Zapobieganie powstawania sytuacji konfliktowych - zestaw ćwiczeń.
< powrót
Program:
1. Przyczyny nieporozumień wynikające z różnic w komunikacji interpersonalnej.
2. Pozostałe przyczyny powstawania konfliktów.
3. Rodzaje konfliktów.
4. Fazy konfliktów.
5. Wybrane techniki rozwiązywania konfliktów.
6. Style reakcji na sytuacje konfliktową.
7. Zapobieganie powstawania sytuacji konfliktowych - zestaw ćwiczeń.
STUDIA PODYPLOMOWEArteterapia - studia podyplomoweTerapia Zajęciowa - studia podyplomoweCoaching w zdrowiu i terapii - studia podyplomoweKURSY SZKOLENIA WARSZTATY PLENERY WCZASYArteterapia - kurs 160 godzinPlener malarski - wakacje inne niż zwykleVedic Art - warsztaty malarskiePlener ARTeTerapeutyczny z Wiesławem Karolakiem Rysunek i malarstwo - warsztaty wakacyjneSylwoterapia i terapia lasem - kurs i warsztaty wakacyjneIkonopisanie - wczasy i kursWczasy z arteterapiąArteterapia w pracy z młodzieżą i dorosłymi - kurs 40 godzinChoreoterapia i taniec terapeutyczny - kurs 3x20 godzinTeatr w edukacji, proilaktyce i terapii - kurs 40 godzinMuzyka z elementami muzykoterapii - szkolenie 20 godzinProgram 60+Akademia Menedżera - kurs 100 godzinAkademia Trenera - kurs 100 godzinAkademia Coacha - kurs 100 godzin---SZKOLENIA BIZNESOWEMODUŁ I - Budowanie relacji z klientem i pracownikamiMODUŁ II - Tajemnice skutecznej sprzedażyMODUŁ III - Rozwój zawodowy pracownikówMODUŁ IV - Rozwój firmy, urzędu, organizacjiMODUŁ V - Nie tylko dla liderówMODUŁ VI - Zanim zostaniesz pracownikiemSZKOLENIA PEDAGOGICZNEMODUŁ I - Dziecko zdolne w placówce edukacyjnej MODUŁ II - Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymiMODUŁ III - Doskonalenie warsztatu pracyMODUŁ IV - Rozwój zawodowyMODUŁ V - Budowanie relacji z rodzicami i uczniamiMODUŁ VI - Rozwój osobistyKONFERANSJERDLA DZIECI: urodziny, festyny, opieka