
3. Rozwiązywanie konfliktów w grupie rówieśniczej
Celem szkolenia jest poznanie przyczyn powstawania konfliktów takie jak komunikacja interpersonalna, różnice kulturowe, pełnione role społeczne, potrzeby i osobowość. Uczestnicy szkolenia w sposób praktyczny, poprzez ćwiczenia zdobędą umiejętność pracy z grupą w celu zapobiegania występowania sytuacji konfliktowych, a także pogłębiania świadomości dzieci i młodzieży na temat przyczyn powstawania konfliktów.
Program:
1. Przyczyny nieporozumień wynikające z różnic w komunikacji interpersonalnej.
2. Pozostałe przyczyny powstawania konfliktów.
3. Rodzaje konfliktów.
4. Fazy konfliktów.
5. Wybrane techniki rozwiązywania konfliktów.
6. Style reakcji na sytuacje konfliktową.
7. Zapobieganie powstawania sytuacji konfliktowych - zestaw ćwiczeń.
< powrót
Program:
1. Przyczyny nieporozumień wynikające z różnic w komunikacji interpersonalnej.
2. Pozostałe przyczyny powstawania konfliktów.
3. Rodzaje konfliktów.
4. Fazy konfliktów.
5. Wybrane techniki rozwiązywania konfliktów.
6. Style reakcji na sytuacje konfliktową.
7. Zapobieganie powstawania sytuacji konfliktowych - zestaw ćwiczeń.

WARSZTATY ARTYSTYCZNE NA SYCYLIIARTETERAPIA - Studia podyplomoweTERAPIA ZAJĘCIOWA - Studia podyplomoweCOACHING w zdrowiu i terapii - studia podyplomoweARTETERAPIA - Kurs 160 godzinPLENER MALARSKI - wakacje inne niż zwykleVEDIC ART - warsztaty malarskieWARSZTATY ARTYSTYCZNE z Wiesławem Karolakiem RYSUNEK I MALARSTWO - warsztaty wakacyjneSYLWOTERAPIA i TERAPIA LASEM - kurs i warsztaty wakacyjneIKONOPISANIE - wczasy i kursWCZASY Z ARTETERAPIĄARTETERAPIA w pracy z młodzieżą i dorosłymi - Kurs 40 godzinCHOREOTERAPIA I TANIEC TERAPEUTYCZNY - Kurs 3x20 godzinMUZYKA Z ELEMENTAMI MUZYKOTERAPII - szkolenie 20 godzinTEATR W EDUKACJI, PROFILAKTYCE I TERAPII - Kurs 40 godzinProgram 60+AKADEMIA MENEDŻERA - Kurs 100 godzinAKADEMIA COACHINGU - Kurs 100 godzinAKADEMIA TRENERA - Kurs 100 godzinPRAKTYK NLP - Kurs 60 godzinMASTER NLP - Kurs 60 godzinTRENER NLP - Kurs 100 godzin---SZKOLENIA BIZNESOWEMODUŁ I - Budowanie relacji z klientem i pracownikamiMODUŁ II - Tajemnice skutecznej sprzedażyMODUŁ III - Rozwój zawodowy pracownikówMODUŁ IV - Rozwój firmy, urzędu, organizacjiMODUŁ V - Nie tylko dla liderówMODUŁ VI - Zanim zostaniesz pracownikiemSZKOLENIA PEDAGOGICZNEMODUŁ I - Dziecko zdolne w placówce edukacyjnej MODUŁ II - Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymiMODUŁ III - Doskonalenie warsztatu pracyMODUŁ IV - Rozwój zawodowyMODUŁ V - Budowanie relacji z rodzicami i uczniamiMODUŁ VI - Rozwój osobistyKONFERANSJERDLA DZIECI: URODZINY, FESTYNY, OPIEKA
