2. Czym tak naprawdę jest ADHD i jak skutecznie pracować z dzieckiem z zaburzeniami tego typu

Celem warsztatu jest poznanie specyfiki zaburzeń wynikających z ADHD. Uczestnicy zdobędą wiedzę teoretyczną wraz z najnowszymi teoriami na temat zachowań dziecka. Poznają sposoby codziennej pracy w zakresie porządkowania dnia, zasad czytelnej i zrozumiałej komunikacji interpersonalnej. Dowiedzą się czym są Indywidualne Wzorce Myślenia dzięki którym można odróżnić zaburzenia ADHD od specyficznej formy funkcjonowania wynikającej z wzorca. Poznają wybrane metody aktywizujące ułatwiające naukę dzieciom z zaburzeniami ADHD oraz różnymi wzorcami myślenia.

Program:
1. Czym jest ADHD w świetle definicji.
2. Z czego wynikają problemy w funkcjonowaniu dziecka z ADHD.
3. Metody wychowawcze i farmakologia.
4. Czego można wymagać od dziecka, czego nie należy oczekiwać.

< powrót





posiada certyfikat jakości
wpis do RIS
wpis do BUR