3. Komunikacja interpersonalna w biznesie

Celem szkolenia jest poznanie podstawowych zasad komunikacji interpersonalnej, znaczenia mowy ciała w procesie nawiązania dobrych relacji oraz zdobycie umiejętności językowych pomagających w budowaniu zaufania i reklamie produktu, usługi, firmy. Dzięki temu uczestnicy zdobędą umiejętność prawidłowego nawiązania kontaktu werbalnego i niewerbalnego, kontrolowania negatywnych przekazów i stosowania skutecznych zasad lingwistycznych w celu budowania lepszych relacji z klientem.

Program:
1. Komunikacja interpersonalna jako pętla – rola nadawcy i odbiorcy.
2. Komunikacja werbalna i mowa ciała – rola lingwistyki w procesie komunikacji, znaczenie gestów,
    mimiki i innych elementów mowy ciała i ich oddziaływanie na podświadomość rozmówcy.
3. Budowanie relacji - dopasowanie i prowadzenie.
4. Narzędzia skutecznej komunikacji – parafraza, aktywne słuchanie, potwierdzanie rzeczywistości.
5. Lingwistyka - budowanie skutecznych komunikatów.
6. Potwierdzanie rzeczywistości klienta.
7. Jak przyznać klientowi rację, nawet gdy jej nie ma – ćwiczenia praktyczne.

< powrót





posiada certyfikat jakości
wpis do RIS
wpis do BUR